Word collectant!

Kerk in Actie zoekt mensen die willen helpen bij de huis-aan-huiscollecte voor hulp aan vluchtelingenkinderen in Griekenland. De collecteweek is van 22 t/m 27 november 2021. Heb jij een paar uur over om te collecteren in je eigen buurt? Meld je dan nu aan!

Kerk in Actie, de organisatie voor landelijk en werelddiaconaat van de Protestantse Kerk, komt op voor kwetsbare kinderen in vluchtelingenkampen in Griekenland. De nood blijft hoog. Gammele tenten. Extreme kou of juist de ondraaglijke hitte. Onveiligheid, gebrek aan schoon drinkwater, medicijnen en sanitaire voorzieningen. En misschien wel het ergst van alles: de uitzichtloosheid, het jarenlange, onzekere wachten. Dat is de realiteit waarin duizenden kinderen in Griekse vluchtelingenkampen opgroeien. Wij gunnen hen een beter leven. Daarom organiseert Kerk in Actie in de week van 22 t/m 27 november 2021 een landelijke huis-aan-huiscollecte. Er zijn nog collectanten nodig!

Heb je een paar uur over om in je eigen buurt van deur tot deur te gaan en geld op te halen voor dit belangrijke doel? Meld je dan aan als collectant via de website van Kerk in Actie. Alvast bedankt!