Nieuw: Inloopcafé Dichtbij

Vanaf begin oktober hebben we er in Den Haag een bijzondere plek bij: inloopcafé Dichtbij. Het is een plek die openstaat voor iedereen. Voor een kop koffie of thee. Een ontmoeting of gesprek. Of gewoon even rust en stilte. Niets moet, niets hoeft.

Dichtbij is een plaats waar oprechte aandacht is voor iedereen die binnenstapt. Het inloopcafé wordt gerund door vrijwilligers van de Bethlehemkerk. Ook worden in Dichtbij de nodige activiteiten georganiseerd, zoals maaltijdproject 'Schuif aan, eet mee', maar ook lezingen, debatten en bijvoorbeeld de Oudejaarsmarkt. Met Dichtbij bouwt de Bethlehemkerk aan een bruisende locatie middenin de wijk Segbroek.

Inloopcafé Dichtbij is elke werkdag geopend. Op maandag tot en met donderdag van 10.00 tot 13.00 uur en op vrijdag van 10.00 tot 16.30 uur. Kom ook een keer langs! Je vindt Dichtbij aan de Azaleastraat 2.