Ruimte huren Ruimte huren
Zoek je een ruimte voor een concert, vergadering of andere gelegenheid? Er zijn verschillende mogelijkheden in onze gebouwen. Van een kerkzaal tot een vergaderzaal, van huiskamer tot keuken. Voor meer informatie en om afspraken te maken kun je direct contact opnemen met de kerk of het buurt-en-kerkhuis dat je op het oog hebt.

Grote Kerk (Centrum)
Deze iconische locatie in de Haagse binnenstad is één van de meest kenmerkende gebouwen van onze stad. Dit rijksmonument kan gehuurd worden voor beurzen, evenementen, concerten en andere gelegenheiden.
www.grote-kerk.nl

Abdijkerk (Loosduinen)
Willem III straat 40
Het is mogelijk in dit monumentale kerkgebouw ruimte te huren voor bijvoorbeeld vergaderingen, lezingen, concerten, feestjes en rouw- en trouwplechtigheden.
abdijkerk.nl/contact

Bosbeskapel (Vruchtenbuurt)
Bosbesstraat 5
De Bosbeskapel heeft zalen beschikbaar voor groepen van 15 tot 260 personen.
bosbeskapel.nl/xhtml/verhuur

Shalomkerk (Vrederust)
Vrederustlaan 96
De Shalomkerk heeft de beschikking over diverse zalen voor vergaderingen en andere bijeenkomsten.
shalomkerk.nl/zaalhuur

Bergkerk (Bomen- en bloemenbuurt)
Daal en Bergselaan 50a
Bij de Bergkerk hoort een prachtig zalencomplex waar incidenteel of structureel een ruimte gehuurd kan worden.
bergkerkdenhaag.org/verhuur

Maranathakerk (Duinoord)
2e Sweelinckstraat 156
De Maranathakerk telt vier ruimtes van verschillende grootte, ideaal voor vergaderingen, concerten, presentaties, recepties, enzovoorts.
maranathakerkdenhaag.nl/verhuur

Buurt-en-kerkhuis Bethel (Segbroek)
Thomas Swenckestraat 28
Naast sfeervol aangeklede ruimtes van verschillende grootte is ook een goed geoutilleerde keuken te huur.
betheldenhaag.nl/te-huur

Marcuskerk (Moerwijk)
Jan Luykenlaan 92
De Marcuskerk beschikt over meerdere ruimtes die incidenteel of structureel gehuurd kunnen worden.
pg-dedrieklank.nl/zaalverhuur

Christus Triumfatorkerk (Bezuidenhout)
Juliana van Stolberglaan 154
De Christus Triumfatorkerk, vlakbij station Den Haag Centraal, kan bijeenkomsten van 10 tot 450 mensen faciliteren.
ctkerk.nl/zaalverhuur

Lukaskerk (Schilderswijk)
Om en Bij 2
In de Lukaskerk kun je terecht met onder andere bijzondere vieringen, vergaderingen en studiebijeenkomsten.
lukaskerk-denhaag.nl

Houtrustkerk (Houtrust)
Houtrustweg 1
De Houtrustkerk heeft een kerkzaal en vergaderruimte die samen of apart kunnen worden gehuurd.
houtrustkerk.nl

Bethlehemkerk (Bomen- en bloemenbuurt)
Laan van Meerdervoort 627
Zowel de kerkzaal als overige ruimtes zijn per dagdeel te huur. Ook zijn audio-visuele middelen te huur.
bethlehemkerk-denhaag.nl/zaalverhuur